Home     Over Nicole Bosch     Public Relations     Contact     In English     Auf Deutsch  

Selectie

Interviews/portretten

‘Overname is geen koerswijziging’
De ster moet weer glimmen
'Marketing is geen vies woord'
Dieter Zetsche 2001
In de ban van de Indy
Doctor Death
Jeff Bezos, CEO Amazon.com
De slag om New York
‘No more Clinton-Gore’

Reportages

Vliegen op zonnekracht
De bal is ronder
7 wijzen in het Oosten
Ingevroren voor de eeuwigheid
Mega Farms
T-rex Sue
Na orkaan Mitch

Achtergrond

Duurzaamheid en het EK
Niet Datzo, maar Ditzo
Hip met worteltjes
Online mediaplanners verlaten “eilandjes”
Duits milieuvignet stuit op kritiek
‘Standort Deutschland’ onder druk
Porsche en VW nader
Duits voorzitterschap en energie
Groeien met de handrem erop
Ziekenhuismarketing over de grens
Du bist Deutschland
Kraamzorg zonder handjeklap
Design zonder handtekening
Lidl net iets fantasierijker



Bekijk artikelen per tijdschrift:

WineLife
Technisch Weekblad
Automobiel Management
EnergiePlus
Intermediair
MarketingTribune
FEM Business
Binnenlands Bestuur
De Status
Management Team
Groene Amsterdammer
Global Connection
Natuurwetenschap & Techniek
Stromen
Quote
Avanta Magazine
ExpatPlus
Agrarisch Dagblad
Carp
Utrechts Nieuwsblad
MetroTimes
[ZSM]

Management Team

Nederlands Business Magazine

7 wijzen in het Oosten | 17 december 2004
Enkele Nederlandse managers lieten zich in Frankfurt inspireren door onder meer Jack Welch, Stephen Covey en Rudy Giuliani. Helmut Kohl was als Europees tintje toegevoegd. “We komen voor de tips & tricks.” Lees meer »

Winst met het goede doel | 23 augustus 2002
Sommigen noemen Dan Pallotta een profiteur, anderen vereren hem als een held. Feit is dat hij een winstgevend bedrijf in de markt heeft gezet met geld van sportieve inzamelingsacties. Lees meer »

Standplaats Detroit | 3 mei 2002
Bloomfield Hills en Grosse Pointe behoren tot de rijkste suburbs van Amerika. In deze twee buitenplaatsjes van Detroit wonen de tycoons van de Amerikaanse auto-industrie. ´Het leven is hier erg aangenaam.´ Lees meer »

Marketeers met een missie | 22 februari 2002
Niets lijkt de geoliede verkoopmachine van ´s werelds grootste bijbeluitgeverij Zondervan te kunnen stoppen. Na een recordafzet van 7,1 miljoen bijbels verdubbelden na 11 september de verkopen. Hoe een Amerikaans bedrijf met Nederlandse wortels laveert tussen hoge rendementseisen en de gevoeligheden van een christelijke achterban. Lees meer »

Chrysler omarmt on-Duitse Dieter Zetsche | 19 oktober 2001
De fusie tussen Daimler-Benz en Chrysler bleek gewoon een overname. En tot overmaat van ramp parachuteerden de Duitsers ook nog eens een Duitse ceo bij Chrysler. Inmiddels wordt Dieter Zetsche door de Amerikanen op handen gedragen. Lees meer »

Top of page